Edart service en garantie

Bestellen
Nadat je bestelling is geplaatst is de volgende stap het verzamelen van de order. Het streven is om de bestellingen voor kaarten, prints of kalenders binnen 1-3 dagen te verzenden. Afhankelijk van het tijdstip van bestelling en natuurlijk afhankelijk van de drukte kan het soms zelfs dezelfde dag nog verzonden worden, maar samengestelde orders met bijvoorbeeld prints hebben even tijd nodig om verwerkt te worden. Plankjes, de prints op hout om precies te zijn kunnen ook op voorraad zijn en in de regel snel verzonden worden, maar als ze geplakt moeten worden moet u rekening houden met een iets langere levertijd, maar zal zonder tegenbericht ook binnen 3 werkdagen gereed voor verzending kunnen zijn. Met prints op aluminium moet u echter rekening houden met een iets langere levertijd, omdat ik deze niet zelf produceer.  Daar kan ik u na de bestelling meer informatie over verstrekken. 

Wanneer de bestelling ingepakt is en voorzien van de nodige verzendlabels én gereed is voor verzending ontvangt u een email met de track en trace code als het gaat om zowel Brievenbuspakjes en de reguliere Pakketten. Daarna is het aan de bezorgers om respectvol met uw bestelling om te gaan. 

Het kan uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. De wet stelt dat u zonder opgaaf van redenen het pakket dan gewoon terug kunt sturen. 
Nadat ik de bestelling terug heb ontvangen, zal ik het aankoopbedrag terug boeken. Alle verzendkosten ten aanzien van de retouren zijn echter voor rekening van de koper.

Mocht u uw bestelling willen annuleren kan dit echter alleen voordat de bestelling is verzonden. Nadat uw bestelling is verzonden, is annulering technisch niet meer mogelijk.

 

Aanvullend beleid & Veelgestelde vragen
Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt, maar mocht uw bestelling desondanks beschadigd bezorgd zijn verzoek ik u een foto van de beschadigingen te maken en deze via email naar mij op te sturen. Het e-mailadres is webwinkel@edart.nl. Nadat ik uw e-mail heb ontvangen, zullen we in goed onderling overleg naar een passende oplossing zoeken. Over het algemeen zorg ik op de snelst mogelijke termijn dan voor vervangende items voor zover dit mogelijk is. 

Ik streef ernaar om buiten het doorgaans vrolijke werk dat ik maak ook uw aankopen in mijn winkel een vrolijke gebeurtenis te laten zijn. Heeft u vragen over uw aankoop zal ik ze uiteraard graag beantwoorden. Telefonisch ben ik te bereiken op 06 25018553.

Q: Kan ik ook een cadeau direct naar de persoon sturen voor wie het bedoeld is ? Hoe doe ik dat ?
A: Ja dat kan en is natuurlijk een leuk idee. Het kan door uw verzendadres te wijzigen in de accountgegevens. 

Q: Zijn prijzen inclusief btw?
A: Ja, de prijzen zijn allemaal inclusief 21 % btw. Met uitzondering van de originele werken en de de speciale afdrukken gemaakt in een oplage van maximaal 10 exemplaren. 

Q: Zijn de prijzen inclusief verzendkosten?
A: Ja alle bestellingen zijn inclusief verzendkosten tenzij apart vermeld.

Q: Is er een minimale afname?
A: Nee.

Q: Kan ik de kunstwerken ook in het echt komen bekijken?
A: Jazeker ! U kunt de kunstwerken komen bekijken. Met name voor de originele stukken is dit natuurlijk aan te raden. Neemt u in dat geval even contact met ons op, dan maken wij graag een afspraak. Indien u echter bepaalde werken bij een van mijn vertegenwoordigende galeries hebt gezien zult u met hen contact op moeten nemen.

Q: Hoe lang is de levertijd ?
A: In het geval van kaarten en prints met en zonder lijst streven wij er naar binnen 3 dagen na bestelling uw werk(en) verzendklaar te hebben. Bij "paniekaankopen" bijvoorbeeld in geval van een cadeau kan het in overleg. Wij zijn op dit moment flexibel. Wij helpen u graag.


Garantie en problemen
Q: Wat gebeurd er als mijn bestelde kaarten, prints of schilderijen beschadigd aankomen ?
A: Over ruilen doen wij niet moeilijk. Glas zal bij breuk zo snel mogelijk worden vervangen. In de meeste gevallen zullen de grotere ingelijste werken door ons zelf afgeleverd worden om dit soort risico's te beperken.

Q: Wat moet ik doen als een transactie mislukt.
A: U krijgt van het systeem een mail met daarin een link om het nog eens te proberen.

Q: Wat moet ik doen alshet niet lukt producten te bestellen
A: Neem contact op en we achterhalen met u de oorzaak en zorgen voor een oplossing.


Heeft u vragen of opmerkingen naam gerust contact op!

Ga akkoord met de privacy policy